گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار مدیریت تنظیمات شبکه با NetSetMan 3.4.0

از ابزارهای موجود در زمینه ی مدیریت تنظیمات شبکه می توان به نرم افزار NetSetMan 3.4.0 اشاره نمود. این نرم افزار ۵ ساختار مختلف و قابل انتخاب در این زمینه دارد. NetSetMan تنها یک نرم افزار پرکاربرد و کامل نیست، بلکه از قابلیت کاربری آسانی نیز برخوردار است. تنها با دو کلیک بر روی ماوس می توانید پروفایل ذخیره شده را فعال کنید. تمامی تنظیمات و تغییرات به صورت خودکار در فایل های مجزا ذخیره شده و از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه می شود. 

 

مدیریت تنظیمات شبکه با NetSetMan 3.4.0 از سایت www.gonbad-download.ir

.: ادامه مطلب :.

طراحی و ساخت کاور برای دیسک ها با DiscLabel 6.4 – سیستم عامل Mac

با DiscLabel شما می توانید برای سی دی و دی وی های خود کاورهای زیبا و حرفه ای طراحی کنید . به طور مستقیم می توان از طرح های آماده پرینت گرفت و آن ها را برروی CD/DVD خود اعمال کنید . DiscLabel همراه با طیف گسترده ای از قالب ها، از جمله حرفه ای ترین تم های موجود ، برای همه ی کاربران مبتدی و حرفه ای مناسب است . داشتن بیش از ۱۵۰ قالب از پیش ساخته شده و همچنین ۱۵۰۰ کلیپ آرت مختلف ، کار طراحی را برای شما آسان تر و لذت بخش می کند . وارد کردن فهرست ها از iTunes, iPhoto, iDVD و … ، چاپ مستقیم به دیسک پرینتر ، کیفیت بالا در خروجی و … از سایر ویژگی های این نرم افزار هستند . برای استفاده نیاز به سیستم عامل مک ورژن ۱۰٫۴ و بالاتر دارید .

 

DiscLabel طراحي و ساخت كاور
براي ديسك ها با DiscLabel 6.4   سيستم عامل Mac

 

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.ir

گنبد دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت تنظیمات شبکه با NetSetMan 3.4.0

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود